Hunt: Showdown – Fear The Reaper
To DLC zawiera jednego legendarnego łowcę, dwie legendarne bronie oraz jedno legendarne narzędzie: - Kosiarza (łowca) - Uciszacza (jedna broń) - Memento Mori (jedna broń) - Kosę (jedno narzędzie) Claeg Grey przywdział maskę i szatę nie dla siebie, lecz dla dobra swojej rodziny. Coś zmąciło jego spokój po raz pierwszy, gdy wykonywał sprawunki dla swojej żony Emmy. Pocałował ją na pożegnanie i wsiadł na konia, aby wyruszyć do miasta, ale kiedy zamrugał ponownie, był już pięć mil od domu, a jego koń leżał, brocząc krwią z gardła. Claeg, pokryty posoką, pokonał drogę powrotną do domu, wzbudzając panikę żony, dzieci i przyjaciół. Od tej pory Claeg musiał się koncentrować na każdym, nawet najdrobniejszym zajęciu. Praca na farmie stała się niemal niemożliwym przedsięwzięciem, a jego dzieci łkały po kątach, gdy mylił ich imiona i twarze. Emma zaprowadziła go do niezliczonych lekarzy, którzy nie potrafili nazwać jego dolegliwości, ale każdy napotkany duchowny powtarzał, że nad ciałem Claega władzę przejmuje demon, a on sam pilnie potrzebuje zbawienia. Dobrzy chrześcijanie biadali: „Demona zadowoli jedynie ofiara! Powstrzymaj go, nim będzie za późno”. Czas na powstrzymanie Claega nigdy jednak nie nadszedł, a kiedy pewnego dnia obudził się z krwią przyjaciela na swoim toporze do rzucania, jego zawodzenie odbiło się echem w całym mieście. To śmierć przywiodła Claega do zmysłów, więc Emma zaprowadziła go do człowieka w DeSalle, o którym wiedzieli, że para się śmiercią. Claeg podążył w jego ślady, budząc się dopiero wówczas, gdy jego ręce splamiła krew, a ofiara wydała swojej ostatnie tchnienie. Niezliczona ilość musiała umrzeć, aby on, na swój sposób, nie umarł. Żeby pamiętał powód, dla którego wiedzie tę podłą egzystencję. Żeby pamiętał śmiech swoich pociech i dotyk żony. Żeby żaden demon nie mógł zająć jego miejsca. Claeg Grey przywdział maskę i szatę nie dla siebie, lecz dla dobra swojej rodziny. By nikt nie poznał jego prawdziwego oblicza. By jego bliscy mogli wreszcie odnaleźć spokój. I żeby on sam mógł odnaleźć czystość w swobodnym zadawaniu śmierci.