Hunt: Showdown 1896 -Wszystko albo nic
To DLC zawiera sześć broni: – Zmierzch (Nagant M1895 Silencer) – Świt (Nagant M1895 Silencer) – Jekyll (Pax) – Hyde (Pax) – Ethyl (LeMat) – Jana (LeMat) Jekyll Jeden z dwóch rewolwerów Caldwell odzwierciedlających dwoistość ludzkiej natury: mrok i światło, dobro i zło. Jekyll zaprowadza porządek, a Hyde stanowi jego przeciwwagę. Hyde Hyde to drugi rewolwer Caldwell uosabiający dwoistość człowieka: narzędzie zemsty, mordu i furii. Jekyll musi hamować jego popędy. Zmierzch Wytłumiony rewolwer Nagant, jeden z dwóch wyznaczających granicę mroku. Zmierzch świeci jasno – niczym Arsu, bóg gwiazdy wieczornej – mimo to musi uszanować nadejście Świtu. Świt Drugi wytłumiony rewolwer Nagant. Otrzymał nazwę na cześć świtu świecącego jasno niczym Azizos – bóg gwiazdy porannej, który musi jednak ustąpić nadciągającemu Zmierzchowi. Ethyl Jeden z dwóch rewolwerów LeMat zaprojektowanych na cześć rabujących dyliżanse bliźniąt-rewolwerowców z widowisk prezentujących Dziki Zachód. Ethyl jest odważniejszy i bardziej zuchwały, jednak potrzebuje Jany, która dobrze wszystko rozważy. Jana Drugi rewolwer LeMat. Zaprojektowany na część Jany, mądrzejszej i bardziej opanowanej. Pomimo to zawsze będzie jej potrzebny Ethyl, który potrafi działać bez zbędnych deliberacji.