Hunt: Showdown 1896 (Windows)
Przemierzaj zapomniane rozlewiska i poluj na splugawionych. W tej taktycznej, pierwszoosobowej strzelance PvPvE o wysokie stawki oprzesz się odwiecznemu złu, które zmusza cię do walki z wynaturzonymi potworami i zdesperowanymi łowcami – samodzielnie lub w grupie. Tutaj nie ma bohaterów. Gdy łowy cię pochłaniają, ryzykujesz wszystkim. Polowanie: Zdobywaj cenne trofea i zabij każdego, kto spróbuje cię powstrzymać – takich nie zabraknie. Rywalizuj z łowcami: szybciej od nich znajduj bossów, wysyłaj ich do piekła, zabieraj trofea i walcz, by ewakuować się z łupem. Jeśli inni jedynie cię spowalniają, poluj samotnie. Jeśli najlepiej odnajdujesz się w grupie, zabierz ze sobą do dwóch towarzyszy. Postępy i nieodwracalna śmierć: Zaryzykuj wszystkim, by odblokować mroczne moce i zakazane bogactwa. Każda kula ma znaczenie. Każda rana sprawia ból. Każda śmierć jest nieodwracalna. Jeśli jednak uda ci się przetrwać, nie zapomnisz żadnego zwycięstwa. Atmosfera i udźwiękowienie: Usłysz, jak stopy chlupoczą w błocie, gdy z zapartym tchem czaisz się w zasadzce. Świat przemawia. Każdy wystrzał to wiadomość, a wszystkie wyjące psy są alarmami. Gramofony mruczą upiorne melodie autorstwa Port Sulphur Band. Wsłuchaj się, a być może przetrwasz, by zginąć innego dnia. Żyjąca gra: Nieustannie dąż do czegoś więcej. Ten świat nigdy nie przestaje się rozwijać. Częste aktualizacje rzucają wyzwania za pomocą niespodziewanych wydarzeń, poszerzają arsenał broni, wprowadzają nowe postacie i zapewniają szansę na zdobycie pociągających nagród. Dołącz do kwitnącej społeczności gry Hunt, by być na bieżąco i mieć przewagę nad zepsuciem.