Hunt: Showdown 1896 - Prorocza Noc
To DLC zawiera jednego łowcę i trzy bronie: – Prorokini (łowczyni) – Przestrzeżenie (Vetterli 71 Deadeye) – Wybielona Księżycem (mała kusza) – Osłupienie (Scottfield Spitfire) Ira Ozols nigdy niebyła obojętna wobec niesprawiedliwości, której doświadczyła w życiu, choć nie zdradza już dlaczego. Cokolwiek by się nie wydarzyło, została zmuszona do odnalezienia ładu i sposobu na wyrównanie szans. Cel, za którym podążała, przywiódł ją do podejrzanej sekty ASŁ, która chciała nie dopuścić do ujawnienia nieprzyjemnej prawdy skrywanej przez ten świat. Ira radziła sobie świetnie, dlatego sekta przydzieliła jej zadanie ukrócenia jednego z krnąbrnych członków ASŁ, Isaaca Powella. Powel, obecnie Prorok Nocy, wywarł na Ozols duże wrażenie swoją wizją przewróconego do góry nogami świata. Kobieta zazdrościła mu zdolności przewidywania wydarzeń i pragnęła własnej sprawiedliwości: zrównoważenia słuszności działań przez ich przeszłe i przyszłe skutki. Ozols zdobyła zaufanie Proroka Nocy, który powiedział jej o przeprowadzonym przez siebie rytuale. Ira powtórzyła go, a gdy moc zaczęła w niej narastać, kobieta przestała dostrzegać teraźniejszość, lecz otrzymała przedziwną moc przepowiadania przyszłości. Lecz widok drogi obranej przez Proroka Nocy, bardziej szczegółowy, niż on sam był w stanie sobie wyobrazić, wstrząsnął Ozols, która podarła swe białe szaty i zafarbowała je na czarno. Symbole mocy, które niegdyś narysowała krwią, teraz wybieliła w świetle zepsutego księżyca, co tylko zwiększyło jej zdolności Widzenia. Kobieta przywiązała kawałki tkaniny do swoich broni, które teraz z pewnością będą jej przypominały o tym, by nie zbaczać z obranej ścieżki. Polegając na wzmocnionej percepcji, znajomości Widzenia i zadziwiającej umiejętności przewidywania przyszłych zdarzeń, Ozols teraz ściga członków Nocy Łowcy, a także wszystkich ich popleczników. Z kolei Prorok Nocy czuje się zagrożony obecnością osoby o większej mocy niż jego i jest świadomy tego, że jego proroctwo się nie ziści, jeśli ktoś inny będzie jego świadkiem. Teraz oboje toczą mroczny pojedynek – każde o dwa kroki przed przeciwnikiem.