Hunt: Showdown 1896 - Premium Edition
Zapanuj nad polem bitwy dzięki temu luksusowemu pakietowi pełnemu łowców i siły ognia. Otrzymasz całą zawartość Deluxe Edition z podbiciem stawki krwistych bonów do 3150 sztuk i dodatkiem pakietów Fear the Reaper oraz Meridian Turncoat – każdy z nich zawiera po jednym łowcy i jednej broni!