Hunt: Showdown 1896 - Deluxe Edition
Przygotuj się do walki w krainie, do której wdarło się zepsucie, za pomocą tego pakietu. Znajdują się w nim wszystkie elementy Starter Edition z dodatkiem pakietu Legends of the Bayou zawierającego Doktora Kość (łowca), Szurniętą Siorkę (łowczyni), 500 krwistych bonów i dwie bronie, a także pakietu Double or Nothing z trzema parami broni.