Hunt: Showdown 1896 - Nałożnica
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jedno narzędzie: – Nałożnica (łowczyni) – Szahmeran (Sparks) – Siostrzana Udręka (mała kusza) – Śmierć Dumy (nóż bojowy) Ubiór Alaz, niegdyś jasny, wzorzysty i kolorowy, dziś jest zniszczony przez błoto i krew. Plamy tworzą nowe aplikacje, nowe złożone inskrypcje mówiące o śmierci. Takie też są historie opowiadające o Alaz: przesiąknięte krwią i niemające już nic wspólnego z opowieściami, którymi były dawniej. Lecz wszystkie rozpoczynają się tak samo: kupiec, który wypłynął z nieznanego lądu, i siostry połączone przedziwnym zrządzeniem losu, które zmuszono, by za nim podążały. Żagle opadły, pasaty nie zawiały, a handlarz pokazał swe nikczemne oblicze. W uwięzieniu na martwych wodach każdy dzień podróży naznaczony był nowymi potwornościami. Alaz widziała, jak jej siostry umierają w bólach, odnajdując spokój jedynie w zimnych objęciach morskiej toni. Kobieta obiecała pomścić ich niedolę i rozpętać sztorm. Po wpłynięciu do portu Nowego Orleanu powitali ich bogacze. Przygotowano posiadłość ochrzczoną mianem Pałacu Sułtana. Jadła i napitków nie brakowało, można było jeść aż do zaspokojenia swej żarłoczności, a melodie z ojczyzny Alaz były grane na ulicach miasta razem z cudowną miejscową muzyką. Rozpusta ogłuszała i oślepiała. Nie minęło dużo czasu, nim wiatr zawył, wody portu się wzburzyły, a Alaz przygotowała się, by ponownie powitać kupca w jego komnacie – tym razem ze Śmiercią Dumy w rękach. Kobieta powoli rozdzierała jego mięśnie i ciało, kończąc z jego pychą i zostawiając go wykrwawiającego się na łożu. A potem w zakrwawionej sukni dołączyła do gości w bawiących się w sali głównej, by zapewnić im szybką śmierć drogocennym karabinem handlarza – Szahmeran. Gdy rankiem sztorm ucichł, umyte morską wodą ulice spłynęły rzeką krwi z Pałacu Sułtana. Mieszkańcy Nowego Orleanu odkryli w posiadłości stos ciał. A gdy zdezorientowani zaczęli zadawać pytania, Alaz wymieniła już swe pierwsze trofeum na broń, którą nazwała Siostrzaną Udręką.