Hunt: Showdown 1896 - Mit mokradeł
To DLC zawiera jednego łowcę, dwie bronie i jedno narzędzie: – Ogar z Mokradeł (łowca) – Paszcza Mroku (Romero 77) – Piekielny Pazur (Pax) – Warczący Świt (pistolet sygnałowy) Po Walii, Szkocji i Anglii krążą plotki o przerażającym czarnym psie. Niekiedy broni natury, choć częściej jest zwiastunem śmierci, tak jak w przypadku walijskiego miasta Portmadoc. Pewnego dnia wyruszyło sześć osób mających jeden cel: zabić ogara z mokradeł. Zignorowali drwiny, rady czy błagania i zniknęli w wiecznej mgle. Miasto do rana czekało na ich powrót. Ci, którzy wierzyli, czekali tydzień. Rodziny czekały miesiąc. Gdy zmieniła się pora roku, nadzieja umarła. Po ponad roku powrócił najmłodszy członek grupy, Jacob Arawn. Był sam, obity i zakrwawiony, ale niósł ogromny łeb ogara, którego ślepia wciąż żarzyły się płynnym, czerwonym ogniem. Arawn wciąż zmieniał opowiadaną historię, ale jeden szczegół pozostawał niezmienny: wyruszyli do świata umarłych i uciekł tylko on. Wkrótce zalały go listy od miast bojących się własnych piekielnych ogarów. Zmęczony, wynędzniały i niedoleczony Jacob był oburzony na wieść o kolejnych potwornych psach. Bez wahania ruszył na odległe mokradła i poświęcił życie niekończącej się misji: wygnać wszystkie piekielne ogary z wyspy. Pogłoski o Czarnym Psie przestały krążyć. Zamiast tego plotkuje się o Ogarze z Mokradeł: łowcy, który płynie przez mgłę, miota gromami i chroni święte mokradła. Boją się go dzieci i dorośli – tego samego człowieka, który przysiągł uwolnić ich od koszmarnych psów. Jacob udał się do nowego kraju, w którym może zapomnieć o swej legendzie i dalej walczyć ze światem umarłych i piekielnymi ogarami. Choć możliwe, że nie obchodzą go mity, a pół wieku po tym, jak opuścił Portmadoc, rozlewisko oferuje jedynie to, na czym Arawn zna się najlepiej: łowy.