How 2 Escape: Lost Submarine
Niepowtarzalne doświadczenie kooperacyjne, dzięki któremu How 2 Escape odniosło sukces, powraca z ulepszoną rozgrywką i nowymi, wymagającymi łamigłówkami! Najnowsza odsłona serii How 2 Escape, How 2 Escape: Lost Submarine umożliwia współpracę ze znajomym, by zlokalizować zaginioną łódź podwodną i zapobiec wybuchowi wojny światowej. URATUJ ŚWIAT Ważna baza wojskowa aliantów została przejęta przez siły wroga, co skłoniło rząd do wydania prewencyjnego rozkazu wystrzelenia torpedy w celu jej odzyskania — pomimo ryzyka niezliczonych ofiar wśród aliantów. Jednak po dalszych wewnętrznych dyskusjach i negocjacjach z wrogiem, rząd odwołał atak, który mógłby wywołać potencjalną globalną wojnę. Jedynym problemem jest to, że „The Triumphant”, okręt podwodny z torpedą, znajduje się poza zasięgiem komunikacji i nikt nie może potwierdzić, czy rozkazy anulowania do niego dotarły. Aby zapobiec wojnie, rząd zlecił zlokalizowanie „The Triumphant” dwóm najlepszym ekspertom, oficerom Hauréemu i Leroyowi, zanim skończy się czas. Dwaj strategiczni geniusze floty okrętów podwodnych staną w obliczu rzeczywistości, której się nie spodziewali, ponieważ ostatnie decyzje wywołały moralny dylemat wśród podwodnych marynarzy. WSPÓŁPRACUJ, ABY WYGRAĆ 2 graczy, 2 sposoby gry! Sprawdź swoje umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania zagadek, współpracując z partnerem, aby zapobiec wybuchowi wojny! Każdy z was ma do odegrania kluczową rolę, która wymaga logiki, koordynacji, obserwacji, a przede wszystkim komunikacji! Zadaniem pierwszego gracza jest zlokalizowanie i zbadanie wnętrza okrętu podwodnego, który będziesz eksplorować i wchodzić w interakcje ze środowiskiem. Drugi gracz ma natomiast za zadanie użyć dedykowanej bezpłatnej aplikacji towarzyszącej*, aby zebrać dodatkowe informacje, dzięki czemu oboje będziecie mogli wspólnie rozwiązać zagadki. * Pobierz bezpłatną aplikację towarzyszącą How 2 Escape: Lost Submarine na swój smartfon.