How 2 Escape Collection
How to Escape Czas się kończy! Każdy wagon jest odmierzany w różny sposób, którego dowiesz się. Czasu na zakończenie rozgrywki jest ograniczenie, wyczerpanie czasu oznacza porażkę. Im dłużej czekasz, tym trudniej jest widzieć jasno... Obaj gracze muszą ze sobą współdziałać i skupić się na swoich zmysłach. Rozwiązywanie zagadek będzie wymagało logiki, koordynacji, obserwacji i słuchania, ale przede wszystkim: komunikacji! Nie ma czasu na plotki. Ucieknij z uwięzionego pociągu. Każda sekunda się liczy. How to Escape: Lost Submarine Sprawdź swoje umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania zagadek, współpracując z partnerem, aby zapobiec wybuchowi wojny! Każdy z was ma do odegrania kluczową rolę, która wymaga logiki, koordynacji, obserwacji, a przede wszystkim komunikacji! Zadaniem pierwszego gracza jest zlokalizowanie i zbadanie wnętrza okrętu podwodnego, który będziesz eksplorować i wchodzić w interakcje ze środowiskiem. Drugi gracz ma natomiast za zadanie użyć dedykowanej bezpłatnej aplikacji towarzyszącej*, aby zebrać dodatkowe informacje, dzięki czemu oboje będziecie mogli wspólnie rozwiązać zagadki. * Pobierz bezpłatną aplikację towarzyszącą How 2 Escape: Lost Submarine na swój smartfon.