House Flipper: Ultimate DLC Bundle
House Flipper daje Ci unikatową możliwość zostania jednoosobową ekipą remontową. Kupuj zrujnowane domy, odkryj ich piękno pod zwałami kurzu i spróchniałych desek i tchnij w nie nowe życie. Niech kupujący walczą o Twój dom! Zawsze marzyłeś, żeby zostać ogrodnikiem? Dzięki Garden Flipper DLC teraz to możliwe! Zanim jednak posadzisz swoje pierwsze drzewo, musisz przygotować swoją działkę - pozbądź się śmieci i gruzu. Skoś trawę, powycinaj niechciane drzewa i zasadź własne, wyrwij chwasty i poprowadź kręte ścieżki przez barwne rabaty kwiatowe. Wraz z dodatkiem Luxury Flipper do twoich rąk trafią dziesiątki nowych mebli: zarówno tych klasycznych, zabytkowych, jak i nowoczesnych. Mnogość wariantów kolorystycznych oraz zestawy modularne pozwolą dostosować każde pomieszczenie do twojej wizji idealnego domu. W twoim idealnie urządzonym domu pojawi się ktoś nowy! Dzięki Pets DLC będziesz mógł przygarnąć zwierzaka, który spędzi z tobą cudowny czas. Twój futrzasty przyjaciel reprezentuje jedną z dziesięciu popularnych ras psów lub kotów, ale to nie koniec nowości! Dodatek umożliwi Ci również zaopiekowanie się królikiem, żółwiem, papugą czy chomikiem! Pora zakasać rękawy do pracy w Farm DLC! Najpierw nakarm zwierzęta, nie mogą chodzić głodne. Potem zacznij rozbudowę domu, potrzebujemy więcej miejsca! No i na koniec nie zapomnij podlać kukurydzy, w tym roku zapowiadają się wspaniałe plony.