House Flipper - Luxury
Koniec małych domków z dziesiątkami pokoików - tutaj liczy się rozmach! Przeszklone dachy, okna zamiast ścian i sufit niknący wiele metrów w górze - tak mieszkają królowie. Wykorzystaj zrujnowane kamienice i stare budynki poprzemysłowe - fabryki, hale i magazyny - by przekształcić je w luksusowe apartamenty. Mieszkańcy Moonrise Bay to wymagający klienci. Chętnie zainwestują, duże pieniądze w dom, który będzie napawał ich dumą. Poza dbałością o najwyższe standardy, będziesz musiał wyczuć specyficzny gust swoich klientów, nawet jeśli nie każdy takowy posiada. Dzięki nowym możliwościom wstawiania okien i tworzenia basenów wewnątrz domów, będziesz mógł projektować i realizować swoje najśmielsze wizje - koniec z ograniczeniami! Jeśli nowoczesne meble to nie twoja bajka, możesz podjąć się próby odrestaurowania tych, które pamiętają przeszłe wieki. Nie będzie to łatwa praca, ale końcowy efekt przyniesie sporo satysfakcji. Powrót do klasyki, nie oznacza rezygnacji z wygody. Dzięki inteligentnym urządzeniom możesz sterować całym swoim domem! Zmieniaj kolory świateł, zamykaj i otwieraj drzwi - wszystko bez ruszania się z fotela! Wraz z dodatkiem Luxury Flipper do twoich rąk trafią dziesiątki nowych mebli: zarówno tych klasycznych, zabytkowych, jak i nowoczesnych. Mnogość wariantów kolorystycznych oraz zestawy modularne pozwolą dostosować każde pomieszczenie do twojej wizji idealnego domu. Pora odwiedzić Moonrise Bay!