House Flipper - Farm
Dodatek Farma zawiera: - 11 nowych zleceń fabularnych! - 11 nowych nieruchomości w wyjątkowym środowisku! - 5 działki gotowe do zagospodarowania! - 9 nowych umiejętności, w tym możliwość rozbudowy swojego domu! - Ponad 1850 nowych przedmiotów inspirowanych życiem na wsi! - Krowy, owce, kury i inne zwierzęta hodowlane! - Nowe rośliny uprawne, które będą wymagać twojej opieki! Pora zakasać rękawy do pracy w Farm DLC! Najpierw nakarm zwierzęta, nie mogą chodzić głodne. Potem zacznij rozbudowę domu, potrzebujemy więcej miejsca! No i na koniec nie zapomnij podlać kukurydzy, w tym roku zapowiadają się wspaniałe plony. Krowy robią muuu "Poznaj więcej dźwięków farmy, dzięki najnowszemu dodatkowi do House Flippera. Niech okolica rozbrzmi pełnią życia zwierzęcych towarzyszy. Stawiaj zagrody, hoduj świnie, owce, kurczaki i nie tylko. Farmerska przygoda Twojego życia właśnie się rozpoczyna! Mało miejsca? W Twoim perfekcyjnie urządzonym domu przydałby się jeszcze jeden pokój? Marzy Ci się garaż dla nowego samochodu? Dzięki Farm DLC, teraz to możliwe. Nowa mechanika rozbudowy domu zrewolucjonizuje Twoje renowacje! Siej, zbierz, powtórz. Pora na pora? A może wolisz kukurydzę? Niezależnie co zasadzisz, musisz zadbać o swoje rośliny. Pomogą Ci w tym liczne narzędzia i nowy wachlarz rolniczych umiejętności. Przygotuj ziemię, nie szczędź wody, a zanim się obejrzysz będziesz zbierał dorodne plony! Wskakuj na siodło! Doglądanie farmy to nie tylko obowiązek, ale i przyjemność! Przywołaj ulubionego konia i na jego grzbiecie wybierz się na przejażdżkę po swoich włościach. A to dopiero początek przygody, Maplebloom Village czeka na Ciebie!