Pominięcie stopni jest stosowane natychmiast po zakupie i jest zgodne tylko z przepustką bojową. Zapewnij sobie unikalne i ekskluzywne ozdoby za pomocą pakietu pominięcia 5 stopni przepustki bojowej. Ten pakiet natychmiast odblokowuje następne 5 stopni, co przyspiesza postęp w ramach stopni przepustki bojowej przed zakończeniem bieżącego sezonu.