Pominięcie stopni jest stosowane natychmiast po zakupie i jest zgodne tylko z przepustką bojową. Zapewnij sobie unikalne i ekskluzywne ozdoby za pomocą pakietu pominięcie 20 stopni przepustki bojowej. Ten pakiet natychmiast odblokowuje następne 20 stopni, co przyspiesza postęp w ramach stopni przepustki bojowej przed zakończeniem bieżącego sezonu.