Home Safety Hotline
Linia Bezpieczeństwa Domowego to inspirowany horrorem analogowym symulator operatora infolinii, w którym to musicie przekazać dzwoniącym odpowiednie informacje o tym, co znajduje się w ich domach. Przekartkowując szeroki katalog pospolitych szkodników i domowych zagrożeń, róbcie co w waszej mocy, aby stać się ekspertem w ochronie domów. Będziecie pociągnięci do odpowiedzialności za to, co się stanie. Nowy eksperymentalny horror od Nicka Lives'a, twórcy Nocnego Sygnału (Night Signal) i Pięknego Dnia Na Ryby (A Wonderful Day For Fishing). Zawiera dodatek "Linia Bezpieczeństwa Domowego: Pracownik sezonowy" Jest rok 1996, a do Gwiazdki zostały cztery dni. Rebecca, sezonowy pracownik w LBD, wróciła, aby pomóc infolinii w udzielaniu odpowiedzi podczas tej pracowitej (i zabójczej) porze roku. W trakcie świąt pojawia się wiele dziwnych, nowych zagrożeń domowych, a niektóre z nich mogą oznaczać kres wszystkich rzeczy na ziemi i pod nią. Witamy z powrotem w LBD. Liczymy na Ciebie, Rebecco.