Ho Ho & Move
Zaplanuj trasę Świętego Mikołaja i rozwiąż 40 świątecznych łamigłówek logicznych w tej przytulnej przygodzie. Przed rozpoczęciem każdego poziomu ustawiasz kafelki kierunkowe, które wyznaczają ruch Mikołaja. Gdy trasa jest gotowa, obserwuj, jak podąża za twoim planem, zbiera wszystkie prezenty i dostarcza je czekającemu dziecku. Przy ograniczonej liczbie kafelków każda decyzja ma znaczenie, zamieniając każdy poziom w ciekawą łamigłówkę. Łamigłówki zaczynają się prosto, ale stają się coraz trudniejsze, wymagając myślenia z wyprzedzeniem, znajdowania efektywnych ścieżek i maksymalnego wykorzystania dostępnych ruchów. Bez timerów, bez presji — tylko przemyślane planowanie i satysfakcjonujące rozwiązania. Ta urocza gra logiczna oferuje 40 ręcznie przygotowanych poziomów pełnych świątecznego klimatu i relaksującej rozgrywki. Pomóż Mikołajowi znaleźć właściwą drogę, zebrać wszystkie prezenty i uszczęśliwić każde dziecko!