HITMAN WOA Free Demo ft. Le Chiffre
Zostań Agentem 47 i ZA DARMO zobacz początki trylogii rozgrywającej się w świecie zabójstw. Rozpocznij przygodę jako nowicjusz i spotkaj się z koordynatorką w placówce szkoleniowej, by zostać agentem ICA i zacząć działać. Do uzyskania dostępu do niektórych zawartości wymagane jest założenie darmowego konta IOI i otrzymywanie aktualizacji od IO Interactive.