Hitman: Ulepszona kolekcja HD
Najlepszy zabójca świata powraca w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę! Po raz pierwszy na Xbox One wciel się ponownie w Agenta 47, by przygotować się do zabójstwa w Hitman: Blood Money HD i szukać odkupienia w Hitman: Absolution HD. Hitman: Blood Money HD - Gdy zabójcy z ICA, agencji Agenta 47, stają się ofiarami, oznaczać to może jedynie, że potężniejsza agencja wchodzi do gry. Przeczuwając, że może stać się celem, Agent 47 wybiera się w podróż do Ameryki, by należycie przygotować się do konfrontacji. Hitman: Absolution HD - Zdradzony przez Agencję i osaczony przez stróżów prawa, Agent 47 próbuje odnaleźć odkupienie w ponurym i bezlitosnym świecie. Czerp przyjemność z gry Hitman w ostatecznej wersji HD już teraz!