Z czterema celami do wyeliminowania misja „Bojownicy o wolność” wymaga od graczy dyskretnej infiltracji i adaptacji sprawdzonych wcześniej taktyk. Obszar rozgrywki jest skrajnie wrogi, z niedawno wybudowanym ogrodzeniem i całodobowymi patrolami. Spokojne niegdyś gospodarstwo przekształcono w obóz szkoleniowy i bazę działań milicji. Nowa grupa bojowników pod przywództwem jednego z Twoich celów - Seana Rose'a - skupia hakerów i ekspertów od uzbrojenia z całego globu. Do zlikwidowania masz jeszcze trzy inne znaczące cele: Mayę Parvati, Penelope Graves oraz Ezrę Berga. To także ważni członkowie oddziału i specjaliści w swoich dziedzinach. Dla najbardziej zabójczych graczy przygotowaliśmy mnóstwo nowych możliwości, elementów uzbrojenia i przedmiotów. Kolorado czeka na ciebie w najwyższym stopniu gotowości i z wieloma przeciwnikami do pokonania.