Znajdziesz tu wszystkie lokalizacje i epizody z pierwszego sezonu - prolog, Paryż, Sapienzę, Marrakesz, Bangkok, Kolorado i Hokkaido. Jako agent 47 będziesz likwidować ważne cele w intensywnym thrillerze szpiegowskim rozgrywającym się w świecie pełnym zabójstw. W miarę wykonywania misji i kontraktów będziesz uzyskiwać dostęp do nowych broni, przedmiotów i elementów wyposażenia. Poznaj narzędzia swojego fachu i staraj się zostać cichym zabójcą. HITMAN to obfita zawartość i wiele trybów rozgrywki, które zadowolą zarówno wytrwałych fanów serii, jak i dopiero poznających ją graczy. W tej wielokrotnie nagradzanej skradankowej grze akcji czeka na Ciebie świat pełen zabójstw. HITMAN: Kompletny pierwszy sezon obejmuje wszystkie lokalizacje, wyzwania, możliwości, kontrakty eskalacji oraz wyróżnione kontrakty. Dodatkowo zawiera dostęp do wszystkich przyszłych aktualizacji, w tym do nowych nieuchwytnych celów.