Epizod 1: Paryż daje ci zaproszenie na prestiżowy i ekskluzywny pokaz kolekcji mody Sanguine, który odbędzie się w Palais de Walewska pod ochroną prywatnych firm zabezpieczających. Musisz przeniknąć do środka jako gość lub innym sposobem, a następnie odszukać i wyeliminować Wiktora Nowikowa oraz Dalię Margolis, którzy są gospodarzami imprezy. Ta dwójka enigmatycznych celebrytów to w rzeczywistości przywódcy tajemniczej grupy przestępczej IAGO, która handluje najtajniejszymi sekretami światowej elity. Epizod 1: Paryż obejmuje misję fabularną oraz jej okazje, uzbrojenie, przebrania, przedmioty i zawartość dostępną na żywo, w tym eskalacje i kontrakty.