Ze znajdującymi się na niej ruinami XII-wiecznej warowni, wyspa Sgàil położona na Morzu Północnym, jest jednym z najbardziej tajemniczych miejsc na ziemi. To tutaj przyjdzie ci wykonać kolejną misję. Plotki głoszą, że wyspa była wykorzystywana jako rzymski posterunek, jako brytyjska składnica skarbów podczas okupacji Szkocji, a nawet jako tajne więzienie dla radzieckich szpiegów w latach 70. ubiegłego wieku. Wyspa jest prawdziwą tajemnicą dla każdego.