Twoja misja zabiera cię do zapomnianej przez Boga i ludzi wioski Santa Fortuna, położonej głęboko w kolumbijskim lesie deszczowym. Usytuowana nieopodal niesławnego pałacu Delgado Santa Fortuna oferuje zwiedzającym ją turystom niemal wszystko, czego mogliby oczekiwać, poczynając od przepięknych wodospadów, poprzez ezoteryczne podróże duchowe, aż po możliwość spędzenia czasu z czarującymi rybakami w lokalnej spelunce.