Port Hantu jest pierwszą odsłoną zawartości do trybu Snaiper Assassin przeznaczoną dla właścicieli przepustki HITMAN 2 - Przepustka. W ramach swojej misji trafiasz do Singapuru, gdzie obserwujesz z góry ładownię portu Hantu. Twoim zadaniem jest eliminacja wszystkich członków Khandanyang. Ukończ wyzwania, zdobądź mnożniki wyniku, ulepsz swój karabin i zdobądź szczyt rankingów. Zagraj w pojedynkę jako Agent 47 lub ze znajomymi w trybie kooperacji jako Stone lub Knight. Zawiera Pakiet dodatków 1 oraz Przepustkę. Wymaga pełnej wersji gry HITMAN 2.