HITMAN 2 - Nowy Jork jest nową lokacją, w której Agent 47 wykonuje misję w filii banku inwestycyjnego Milton-Fitzpatrick w Nowym Jorku. Korzystaj z przebrania i nowych przedmiotów, aby wykonać misję i odblokować nowe nagrody, których będzie można użyć we wszystkich lokacjach. Agenta 47 wykonuje swoją misję podczas deszczowego dnia, gdy w banku pełną parą prowadzone jest śledztwo. Aby wykonać swoje zadanie, Agent 47 musi wyśledzić i wyeliminować dyrektora banku. Zawarta w Pakiecie dodatków 1 oraz Przepustce. Wymaga pełnej wersji gry HITMAN 2.