Zwany „miastem snów” Mumbaj w Indiach, jest nie lada atrakcją dla wszystkich odwiedzających go turystów… i agentów wykonujących misje. Zanurz się w sławne slumsy Mumbaju lub podziwiaj z daleka bajeczne plany filmowe Bollywoodu. Pełen kontrastów Mumbaj, wraz ze swoimi niezliczonymi sekretami, na pewno cię nie zawiedzie.