Hero's Hour
Hero's Hour to przystępna, ale głęboka i bogata strategiczna gra RPG, w której kontrolujesz swojego bohatera i rozwijasz go, eksplorujesz świat, budujesz miasto, toczysz szybkie bitwy i powiększasz armię, by pokonać wrogów i nie zginąć z ich ręki. Tury + czas rzeczywisty Eksploracja świata oraz budowa armii i miasta rozgrywają się turowo, co daje ci czas na zastanowienie i zaplanowanie kolejnych kroków, za to bitwy przebiegają w czasie rzeczywistym. Setki dzielnych żołnierzy dadzą z siebie wszystko, by przetrwać – ty w tym czasie możesz im wydawać rozkazy i rzucać zaklęcia, by zbliżyć się do zwycięstwa, albo po prostu obserwować, jak sobie radzą. Generowanie proceduralne Hero's Hour wzbogaca strategię o generowanie proceduralne, aby w każdej rozgrywce pojawiały się nowe obszary do zbadania i specjalne budynki, które wzmocnią twojego bohatera lub armię. Szukaj obelisków, by podjąć się drobnych zadań w różnych zakątkach świata. Nawet jeśli drugi raz wybierzesz tę samą frakcję, gra zmusi cię do obrania innej strategii.