Heroes of Luck Bundle
Dicey Dungeons Wciel się w wielką chodzącą kostkę i walcz o przetrwanie w stale zmieniającym się lochu! Czy zdołasz uciec przed kaprysami Pani Losu? Teraz z darmowym DLC „Dicey Dungeons: Reunion”, w którym znajdziesz aż sześć nowych rozdziałów! Nowa, pełna akcji karcianka roguelike od Terry'ego Cavanagh (Super Hexagon, VVVVVV), Chipzel i Marlowe'a Dobbe'a, w której będziesz walczyć z potworami, znajdować łupy, awansować swoich bohaterów i być może nawet pokonasz Panią Losu – boginię fortuny we własnej osobie. Sprawdź swoje najlepsze strategie w starciu z nieznanym! - Sześć całkowicie odmiennych klas: wojownik, złodziej, robot, błazen, wynalazca i wiedźma. - Dziesiątki rywali, od odkurzaczy, które chcą wyssać Twoją krew, po stwory z irlandzkiej mitologii i uprzejme choć groźne bałwany. - Wpadająca w ucho, energetyczna ścieżka dźwiękowa od Chipzel (znanej z gry Super Hexagon). - Piękna i urocza grafika Marlowe'a Dobbe'a. - Generowana proceduralnie, niekończąca się rozgrywka. Roundguard Zamek Springbottom został zaatakowany! Tylko Roundguard może uratować króla i, co najważniejsze, odzyskać jego złoto! Poślij swojego bohatera na niebezpieczną przeprawę na dno lochu i obijaj po drodze hordy bezwzględnie uroczych potworków. Mając tylko jedno życie, musisz unikać zagrożeń, podejmować strategiczne decyzje i opanować zdolności swojego bohatera, jeśli chcesz na końcu pokonać boss'a. Ale nie pękaj, w Roundguard wzbijesz się na wyżyny umiejętności! Sprężysta zabawa: Intuicyjna rozgrywka oparta na fizyce flippera w jedynym takim dungeon crawlerze. Różne klasy: Graj jako Wojownik, Opryszek lub Czarodziej, każda z postaci posiada unikalne umiejętności, przedmioty i zuchwałe poczucie humoru. Losowe lochy: Podczas gry poziomy są generowane proceduralnie, a doborowe questy i potworki są umiejscawiane losowo. Permanentna śmierć z korzyściami: Po każdym straconym życiu zyskasz specjalny artefakt na następne podejście. Im więcej złota zdobędziesz, tym większe szanse na otrzymanie potężniejszego artefaktu. Ekscentryczna obsada: W pogawędkach z barwną obsadą zamku podejmuj questy i dowiedz się, dlaczego niektóre szczury pragną śmierci swojego króla, co irytuje tutejszego nastoletniego kościotrupa lub co zrobi Wojownik, jeśli nie zdążysz do łazienki. Mnóstwo łupów: Ponad 100 przedmiotów i drobiazgów z efektami, które stanowią strategiczne wybory i kombinacje. Pokaż co potrafisz: Rywalizuj w rankingach i po mistrzowsku opanuj wymagające, naginające prawa fizyki relikty.