Bounce & Battle Bundle
Peglin: Smoki rozgniatały kołki i kradły całe twoje złoto odkąd tylko pamiętasz. Pora z tym skończyć. Czas ruszyć przez las, podbić fortecę i zejść do legowiska smoka, aby odzyskać to, co twoje, a przy okazji dać tym smokom nauczkę. Peglin to gra typu roguelike z elementami pachinko, w której zbierasz specjalne kule i rozgniatasz kołki, aby zadawać obrażenia i pokonywać wrogów. Wrogowie są wytrzymali, a jeśli dasz się pokonać, runda dobiegnie końca. W grze pomogą ci jednak potężne kule ze specjalnymi efektami i niesamowite relikty, które wpływają zarówno na twoich wrogów, jak i fizykę świata. Celuj uważnie, by przetrwać w tej unikatowej, turowej grze RPG! * Zbieraj i ulepszaj potężne kule i relikty, aby pokonywać potwory i bossów, którzy staną ci na drodze. * Walcz z wrogami w rozgrywce przypominającej pachinko – im więcej kołków trafisz, tym więcej zadasz obrażeń. Korzystaj z mikstur obrażeń krytycznych, eliksirów odświeżających i bomb. * Odkrywaj nową mapę przy każdym podejściu, z innymi kulami, wrogami i niespodziankami. Roudnguard: Zamek Springbottom został zaatakowany! Tylko Roundguard może uratować króla i, co najważniejsze, odzyskać jego złoto! Poślij swojego bohatera na niebezpieczną przeprawę na dno lochu i obijaj po drodze hordy bezwzględnie uroczych potworków. Mając tylko jedno życie, musisz unikać zagrożeń, podejmować strategiczne decyzje i opanować zdolności swojego bohatera, jeśli chcesz na końcu pokonać boss'a. Ale nie pękaj, w Roundguard wzbijesz się na wyżyny umiejętności! Sprężysta zabawa: Intuicyjna rozgrywka oparta na fizyce flippera w jedynym takim dungeon crawlerze. Różne klasy: Graj jako Wojownik, Opryszek lub Czarodziej, każda z postaci posiada unikalne umiejętności, przedmioty i zuchwałe poczucie humoru. Losowe lochy: Podczas gry poziomy są generowane proceduralnie, a doborowe questy i potworki są umiejscawiane losowo. Permanentna śmierć z korzyściami: Po każdym straconym życiu zyskasz specjalny artefakt na następne podejście. Im więcej złota zdobędziesz, tym większe szanse na otrzymanie potężniejszego artefaktu. Ekscentryczna obsada: W pogawędkach z barwną obsadą zamku podejmuj questy i dowiedz się, dlaczego niektóre szczury pragną śmierci swojego króla, co irytuje tutejszego nastoletniego kościotrupa lub co zrobi Wojownik, jeśli nie zdążysz do łazienki. Mnóstwo łupów: Ponad 100 przedmiotów i drobiazgów z efektami, które stanowią strategiczne wybory i kombinacje. Pokaż co potrafisz: Rywalizuj w rankingach i po mistrzowsku opanuj wymagające, naginające prawa fizyki relikty.