Hello Neighbor
"Hello Neighbor" to gra stealth horror, w której skradasz się do domu sąsiada, aby ujawnić tajemnice jego piwnicy. Graj przeciwko inteligencji sztucznej, która uczy się z każdego twojego kroku. Lubisz włazić do okien? No to czekaj na pułapkę na niedźwiedzia. Próbujesz uciec? Znajdzie skróty.