Hellboy Web of Wyrd
W grze Piekielny Chłopiec zostaje przyzwany z wymiaru Wyrd po zaginięciu agenta B.P.R.D. Graj w komiksowym klimacie Hellboy Web of Wyrd to gra przygotowana przez Upstream Arcade, stylistycznie wiernie odwzorowuje oryginalne dzieła Mike'a Magnoli. Hellboy, podobnie jak w komiksie, przeżywa różnorodne przygody – każda z nich jest osobną kartą historii Piekielnego Chłopca, jednak wszystkie nawiązują do tajemniczej historii posiadłości Butterfly House. Witaj w wymiarze Wyrd Butterfly House, posiadłość zbudowana w 1962 roku przez okultystę, Pasquale Deneveaux, to coś więcej niż zwykły budynek – to rodzaj wrót. Posiadłość została wzniesiona na okultystycznych liniach energii, a nietuzinkowe kształty i nieeuklidesowe kształty mają służyć jednemu celowi: otwarciu drzwi do przerażającego, a zarazem fascynującego wymiaru Wyrd. Pełen akcji roguelike'owy brawler Podążaj krok w krok (lub kopyto w kopyto) za licznymi koszmarnymi stworzeniami i homunkulusami podczas przemierzania wymiaru Wyrd. System walki został przygotowany tak, by stawiał wymagające wyzwania i zachęcał do nauki zachowań przeciwników, stosowania uników, parowania, a także – co oczywiste – okładania innych pięściami.