Helix Jump: Letter Madness DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - nowy lokalny tryb wieloosobowy "Get Them All" ze specjalnymi zasadami: Spadaj, skacz i zbieraj litery, aby utworzyć słowo. Pierwsza osoba, która tego dokona, wygrywa całą grę! Może się to wydawać proste, ale wystarczy jeden nieostrożny ruch, aby spaść na czerwoną plamę i stracić literę! - dodatkowe 2000 monet, aby szybciej odblokować skórki Ciesz się nowym trybem rozgrywki, rywalizuj z innymi w specjalnym wyścigu, aby zbierać litery i wydawać dodatkowe monety!