Helix Jump: Complete Edition
Twoja kula spada jak kamień przez kolorowe spiralne platformy hamujące jej lot, lecz jeśli trafisz w czerwone pole – koniec gry! Kula rozbija się na kawałki i musisz zaczynać od nowa. Funkcje: - spuszczaj kulę z zawrotną prędkością i przebijaj się przez helix‑platformy - zmierz się ze znajomymi lub rodziną w trybie wieloosobowym (do 4 graczy) z 4 różnymi trybami - ćwicz refleks i bij swoje rekordy - personalizuj kulę 45 unikatowymi skinami - pokonuj bossów na poziomach z przełącznikami i metalowymi platformami, których nie zniszczy nawet kula ognia spadająca z pełną prędkością - sprawdź, ile poziomów zaliczysz w tej nieskończonej grze - wykorzystaj dodatkowe 4 000 monet, by szybciej odblokować skiny - zaproś każdego do zabawy dzięki prostemu sterowaniu i jasnym zasadom - doskonały zabijacz czasu – nuda nie grozi! Nawet platformy‑pułapki nie oprą się kuli ognia spadającej z maksymalną prędkością! Wybierz strategię: pędź w dół jak szalony albo zatrzymaj się i poczekaj na idealny moment do skoku. Nie chcesz grać sam? Włącz multiplayer (maks. 4) i wybierz jeden z trzech wyzwań: najwyższy wynik bez minusów, pierwszy na mecie lub najdłuższy dystans w ograniczonym czasie. Sprawdźcie, kto jest najszybszą i najzwinniejszą kulą! Kluczem są refleks i patrzenie w przyszłość. Obracaj platformy, by ustawić kulę nad szczelinami; szybkie serie dają combo i bonusowe punkty. Jeśli przejdziesz 3 poziomy z rzędu, kolejny pierwszy kontakt z platformą będzie niewrażliwy! Wskocz do niekończącej się przygody z nieograniczoną liczbą poziomów, sprawdź swoje umiejętności i zaproś innych do wspólnej zabawy!