Heavy Metal Machines
Heavy Metal Machines to jedyna w swoim rodzaju, darmowa do grania, gra multiplayer z pojazdami bojowymi, gdzie gracze ścierają się ze sobą w intensywnych bitwach 4v4, kontrolując zabójcze pojazdy na postapokaliptycznych arenach. ZUPEŁNIE NOWE DOŚWIADCZENIE Kombinacja wyjątkowych pojazdów, szybkiej walki i postapokaliptycznych aren sportowych w grze HMM umożliwi Ci przeżycie zupełnie nowej rozgrywki. LISTA WYJĄTKOWYCH POJZADÓW Od miażdżącego samochody monster trucka i ciężko uzbrojonego czołgu po motocykl z miotaczem ostrzy i magnetyczny holownik, każdy z wielu pojazdów oferuje inny zestaw broni i styl rozgrywki, które w każdym meczu zapewniają wiele strategicznych możliwości. ZOSTAŃ METALOWYM GLADIATOREM Możesz grać w HMM bez zobowiązań lub przejść do trybu rankingowego i być boskim graczem, jeśli pragniesz urozmaicenia. Możesz również stworzyć swoją własną drużynę i wziąć udział w zawodach w grze – Colosseum, aby walczyć o nagrody i prestiż. NOWI GRACZE SĄ MILE WIDZIANI Nie martw się, jeśli jesteś nowym graczem w HMM! Dostępne są tryby treningowe, dzięki którym możesz szlifować swoje umiejętności. RYWALIZACJA Jeśli lubisz rywalizację, możesz wziąć udział w Zawodach Społecznościowych lub w Metal League – oficjalnych zawodach gry Heavy Metal Machines, w których nagrody pieniężne napędzają e-sportową scenę gry. GRAJ RAZEM Z INNYMI Poznaj nowych graczy podczas gry lub zaproś swoich znajomych do wspólnej gry! NIECH WYGRA NAJLEPSZY GLADIATOR W HMM można grać za darmo i nie można kupić wygranej. Gwarantujemy, że w grze nie można kupić przedmiotów, które zapewniają pojazdom przewagę podczas rozgrywki.