HAWKED – 430 szt. waluty GE-0
Kup 430 szt. waluty GE-0 i wypełnij tymi żetonami kufry renegata w HAWKED! GE-0 to wewnętrzna waluta gry, którą można spożytkować na przedmioty kosmetyczne i przedmioty do modyfikacji wyglądu (w tym ubiory, wzory broni i emotki), przepustkę renegata i tak dalej.