Gunsmith Simulator & Gunsmith Simulator - Flint & Powder
Ten zestaw zawiera: - Gunsmith Simulator: Wciel się w rolę rusznikarza i odkryj niezwykłą przyjemność pracy w swoim własnym warsztacie! Naprawiaj, odnawiaj i dostosowuj bronie, tworząc z nich unikalne egzemplarze, które zachwycą każdego miłośnika broni palnej! - Gunsmith Simulator - Flint & Powder: W dodatku "Flint & Powder" masz okazję zanurzyć się w fascynującym świecie historycznych broni skałkowych z epoki czarnego prochu. Zyskaj nowe umiejętności, naprawiając, rekonstruując i testując pięć unikatowych modeli, które odcisnęły piętno na historii broni palnej. Stań się prawdziwym znawcą kunsztu dawnych rusznikarzy!