Guns, Gore and Cannoli
Zapraszamy do Miasta Bandytów w latach 20-tych, w czasie prohibicji. Przygotuj się na bardzo dynamiczną, nieprzerywalną, wypełnioną akcją grę platformową. Została ona osadzona w okresie rozkwitu gangsterstwa w latach dwudziestych XX wieku. Daj się ponieść ciekawej, rozbudowanej opowieści świata naziemnego i podziemnego. Przeżywaj przyjaźń, zdradę, zemstę, stań się świadkiem wzrostu i upadku kryminalnego umysłu. Jest to horror gdzie będziesz wałczył o życie... Capiche? „Zostaw pistolet, weź cannoli... aczkolwiek po chwili dłuższego zastanowienia, weź pistolet i zjedz cannoli, będziesz tego potrzebować." Gra opowiada historię Vinnie’ego Cannoli i jego rodziny mafijnej, którzy mieszkają w wymyślonym Mieście Bandytów w roku 1925, kiedy prohibicja była powszechna. Oprócz miasta opanowanego przez zombie, kryje się również historia spisku oraz zdrady. Rozwikłaj układy mafijne i rządowe mahlojki, próbując znaleźć zagubionego kolegę i przyczyny napływu zombie.