Green Slime Shield
Przedmiot „Green Slime Shield” będzie dołączony do zakupionej kopii gry DRAGON QUEST VII Reimagined. *Ten przedmiot nie będzie dołączony do fizycznej wersji gry. *Ten przedmiot można odebrać w grze, korzystając z opcji „Claim Special Rewards” dostępnej w jej menu.