Graveyard Keeper: Last Journey Edition
Graveyard Keeper to najbardziej niedorzeczny symulator zarządzania średniowiecznym cmentarzem tego roku. Rozbudowuj i zarządzaj swoją nekropolią, tnij koszty, aby gromadzić oszczędności, poszerzaj działalność o wydarzenia kulturalne, takie jak festiwale palenia wiedźm, oraz podnoś frekwencję w kościele, napędzając strachu pobliskim wieśniakom. Do czego się posuniesz w tej grze o kapitalizmie, aby zbudować prosperujący biznes? Stawiaj czoła dylematom moralnym: czy naprawdę chcesz wydawać pieniądze na parówki, skoro główny składnik hot dogów jest pochowany wszędzie wokół? Gromadź cenne zasoby i wytwarzaj nowe przedmioty: przekształć cmentarz w prężny interes i polegaj na swojej żyłce zbieracza, przeczesując okolicę w poszukiwaniu cennych zasobów. Zawiązuj biznesowe alianse: zwłokom krew na nic się nie przyda, więc dlaczego by jej nie spożytkować? A co z częściami ciał – czyż to nie umiejętna gospodarka odpadami? Zgłębiaj tajemnicze lochy, bez których nie obędzie się żadna gra osadzona w średniowieczu. Zapuszczaj się w nieznane i znajduj przydatne składniki, którą mogą, acz wcale nie muszą otruć okolicznych mieszkańców. Ach, uroki kapitalizmu.