Grand Theft Auto III – The Definitive Edition
Przeżyj przełomową, wspaniałą przygodę w otwartym świecie, która została odświeżona dla nowej generacji konsol i zawiera szeroki wachlarz ulepszeń, w tym nowe otoczenie oraz efekty świetlne, tekstury w wysokiej rozdzielczości, zwiększony dystans renderowania obiektów, sterowanie i celowanie w stylu Grand Theft Auto V, a także wiele więcej. Wasze ukochane światy nabiorą rumieńców dzięki nowej głębi szczegółów. Wszystko zaczyna się w Liberty City. W rewolucyjnym Grand Theft Auto III możesz iść, dokąd zapragniesz, i załatwić, kogo zechcesz. Wkrocz w sam środek świata zbrodni, jeśli tylko starczy ci odwagi. Grę opracowało Rockstar Games, a zaadaptowało Grove Street Games.