Gloomhaven Mercenaries Edition
MROK ŹRÓDŁEM TYLKO CHCIWOŚCI I ŚMIERCI Poznaj jedną z najtrudniejszych taktycznych gier RPG. Poprowadź drużynę najemników przez bezlitosną krainę, gdzie każdy wybór ma znaczenie. Przebijaj się przez straszne lochy, ponure lasy i mroczne jaskinie pełne przerażających potworów. Zdobywaj nagrody… lub giń. Walcz dla wszystkich, których stać na twoje usługi – od miejskich urzędników po wypaczonych kultystów. Płacą ci za wyniki, nie za zadawanie pytań. W którym momencie powiesz „nie”? Gloomhaven Mercenaries Edition zawiera podstawową grę Gloomhaven, a także dodatek Solo Scenarios: Mercenary Challenges. ZAWARTOŚĆ: * 17 wyjątkowych najemników z niepowtarzalnymi stylami rozgrywki * Złożona i niełatwa walka oparta na mechanice gry karcianej * Ponad 1000 zdolności do wyboru i łączenia * 280 scenariuszy w dwóch osobnych kampaniach * Rozbudowana fabuła z trwałymi konsekwencjami * 50 przerażających wrogów i bossów * Gra w trybie solo lub współpracy online (do 4 osób) * Międzyplatformowa rozgrywka wieloosobowa Dodatek Solo Scenarios: Mercenary Challenges to 17 koszmarnych scenariuszy do ukończenia tylko przez wybraną postać, z potężnymi i dopasowanymi do niej nagrodami za ukończenie.