Glacius
Kosmita idący za głosem honoru, który walczy w obronie Ziemi, odzyskując wykradzioną mu wcześniej technologię. Postać gracza w Killer Instinct. UWAGA: Postać Glaciusa jest zawarta w dodatkach Combo Breaker i Ultra Edition.