Gigantosaurus Gra
Badaj prehistoryczny świat Gigantozaura i ścigaj się w nim. Ta pełna dinozaurów opowieść Disneya to trochę wyprawa na ratunek świata, trochę superwyścig, a sumie – wspaniała zabawa! Czupur, Miłka, Rudzia mają Dudek potworne problemy – takie jak meteor, który zablokował wulkan Gigantozaura! Tylko Ty i Twoi prehistoryczni przyjaciele macie dość odwagi, aby rozwiązać zagadki i przyjść z pomocą – ale nie obejdzie się też bez mocy Gigantozaura! Każda opowieść kończy się startem w superwyścigu do następnej strefy. Będziesz najdzikszym podróżnikiem czy najszybszym zawodnikiem?