G.I. Joe: Operation Blackout – Cyfrowa Edycja Deluxe
G.I. Joe i Cobra powracają! G.I. Joe: Operation Blackout to zespołowy shooter z perspektywy trzeciej osoby, w którym wcielasz się w swoje ulubione postacie z drużyn G.I. Joe i Cobra. Doświadcz akcji z obu stron konfliktu – pomóż G.I. Joe przywrócić porządek lub powiedź żołnierzy Cobra ku dominacji świata. Kontynuuj walkę zupełnie nowymi postaciami i skórkami broni i zdobądź ekskluzywny dostęp do grafik i muzyki z gry! G.I. JOE KONTRACOBRA – Zagraj jedną z 12 ulubionych postaci z obu stron konfliktu, takich jak Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander czy Destro, w 4-osobowym trybie PvP i w 17 epickich misjach kampanii fabularnej. Gra zawiera głosy dla ponad 20 kultowych postaci ze świata G.I. Joe. NARZĘDZIA BOJOWE – Walcz dla swojej strony za pomocą 18 fajnych broni, 36 skórek broni, 12 alternatywnych skórek postaci i serii wyjątkowo niszczycielskich zdolności ostatecznych. LEGENDARNE UNIWERSUM – Przejmij kontrolę nad kultowym czołgami G.I. Joe Persuader and Cobra H.I.S.S., walcząc w dobrze znanych miejscach, takich jak USS Flagg czy kwatera główna Cobry. WIELOOSOBOWA WSPÓŁPRACA I PvP – Zagraj w kampanię ze znajomym w lokalnym trybie współpracy lub weź udział w lokalnych rozgrywkach PvP dla 4 graczy w 4 trybach wieloosobowych: zdobywanie flagi, szturm, król wzgórza i arena deathmatchu. W skład cyfrowej Edycji Deluxe wchodzą: Pakiet postaci klasyczny Duke i klasyczny Cobra Commander – dwie nowe skórki postaci inspirowane kultową kreskówką z lat 80.! Wyposażenie bojowe: Pakiety broni G.I. Joe i Cobra zawierające 12 nowych skórek broni w złotym wykończeniu Cobra i chromowanym G.I. Joe. Ekskluzywny, cyfrowy album grafik – poznaj grafikę koncepcyjną, która posłużyła do powstania gry. Cyfrowa ścieżka dźwiękowa – pełne utwory muzyczne z gry, a ponadto dodatkowe utwory z oryginalnej kreskówki z lat 80.