Ghost Master: Resurrection Season Pass
Rozszerz grozę na cały sezon nawiedzenia dzięki karnetowi sezonowemu Ghost Master Resurrection. Ten karnet sezonowy zawiera 10 pakietów treści do pobrania, publikowanych co miesiąc, dodających nowe lokacje, tryby, postacie i nowe nadprzyrodzone wyzwania w Gravenville. Zawarte pakiety DLC Pakiet DLC 3 Widmowa obrona Przenieś nawiedzenie na Ocean Avenue i przetrwaj atak Ghostbreakera w nowym trybie Defence. Pakiet DLC 4 Popioły i otchłań Terror uderza na stacji benzynowej i głęboko pod falami w trybie Marine, a do twojej drużyny dołączają nowe postacie. Pakiet DLC 5 Mury sądu Nawiedzaj dwie ponure lokacje: więzienie zbudowane, by odizolować, i kościół wystawiony na próbę wiary. Pakiet DLC 6 Między światami Uwolnij strach na dworcu kolejowym i wypróbuj nowy tryb, w którym stawisz czoła polowaniu będąc po drugiej strony barykady. Pakiety DLC od 7 do 12 Dodatkowe pakiety DLC zostaną ujawnione bliżej premiery. Ważne informacje Wymagana jest podstawowa wersja gry. Edycja podstawowa zawiera podstawową wersję gry Ghost Master Resurrection oraz DLC 1 Do świtu i DLC 2 Duchy na wolności. Przepustka sezonowa obejmuje pakiety DLC od 3 do 12 i zapewnia dostęp do każdego z nich w momencie ich publikacji Jeden zakup. Cały sezon strachu.