Between Worlds
Między światami Nie wszystkie miejsca mają być celami podróży. Dworzec kolejowy to miejsce przyjazdów, odjazdów i ulotnych spotkań. Śmiertelnicy tędy przechodzą, nigdy nie czując się bezpiecznie, jakby ktoś ich obserwował. Perony znikają w ciemności. Tunele rozbrzmiewają odległymi dźwiękami z przeszłości i teraźniejszości. Panika rozprzestrzenia się szybciej, niż Widmowy Konduktor Pociągu potrafi prowadzić swoją lokomotywę. Przedstawiamy nowy poziom „Dworzec kolejowy” – z tłumami, otwartymi przestrzeniami i nieustannym ruchem. W żadnym miejscu nigdy nie ma poczucia bezpieczeństwa. Przedstawiamy nowy tryb gry: Druga Strona Medalu. Po raz pierwszy wcielisz się w rolę Pogromcy Duchów, który poluje na duchy, zastawia pułapki i doświadcza strachu z drugiej strony – gdzie kontrola jest ulotna i krucha, zasoby ograniczone, a każdy błąd oznacza karę.