Generation Zero: Radical Vanity Pack
Zamów przed premierą i otrzymaj Generation Zero: Radical Vanity Pack. Uzupełnij swój styl o 12 dodatkowych opcji zmiany wyglądu! Najnowsze t-shirty, stylowe buty czy fajne bandany - wszystkie te elementy wchodzą w skład oferty specjalnej z zamówieniem przedpremierowym i pozwolą ci stworzyć unikalny wygląd w stylu lat 80.