Generał RAAM
Bezlitosny. Przerażający. Monstrualny. Podstępny. Przeciwnik, przed którym wszyscy drżą ze strachu. Teraz ten napawający trwogą wróg przybył do świata Killer Instinct. Generał RAAM, uzbrojony jedynie w swoje podstępnie brutalne ostrze i roje miesożernego kryla, budzi grozę w każdym przeciwniku. Broń się lub atakuj, zadając ciężkie karcące ciosy, łącząc brutalne pchnięcia i rozkazjując rojom kryla. Za Królową!