Gatling Gears
Kiedy spragnione zasobów naturalnych Imperium atakuje ojczyznę Maxa Brawleya, tylko były operator Gatling Geara może je powstrzymać. Wraz z siostrzenicą i zaufanym robotem musi przebić się do serca Imperium i zniszczyć zło w zarodku.